null Rexistru Electrónicu

Dexa presentar solicitúes, escritos o comunicaciones per medios electrónicos nel ámbitu de l’Alministración del Principáu d’Asturies.

L’accesu al Rexistru Electrónicu del Principáu d’Asturies faise al traviés de les fiches de serviciu disponibles na Sede Electrónica: cada serviciu que da l’Alministración del Principáu tien la so propia ficha de serviciu y un formulariu específicu.

El sistema emite automáticamente un recibu colos datos de la solicitú, incluyendo la fecha y hora de presentación y el númberu d’entrada de rexistru.

Cuando se presenten documentos qu’acompañen a la solicitú, escritu o documentación, el rexistru va xenerar un recibu acreitativu de la entrega d’esa documentación que garantice la integridá y non refugu de los documentos presentaos. 

Si usté quier presentar documentación dirixío a otres alministraciones o organismos, o documentación pa l’Administración del Principáu d’Asturies pa lo que nun haya trámite específicu, pue usar el Rexistru Electrónicu Común .

 

Cómputu de plazos

El Rexistru Electrónicu ha rexise, a efectos de cómputu de plazos, pola  fecha y hora oficial de la sede electrónica del Principaú.

Van poder presentase solicitúes, escritos y comunicaciones tolos díes del añu les venticuatro hores del día.
La presentación nun día inhábil ha entendese fecha na primer hora del primer día hábil siguiente, nun siendo que la norma dexe espresamente la recepción en día inhábil

Contacta