AYUD0064T01 - Subvención a medios de comunicación para la normalización social del asturiano y gallego asturiano o eonaviego / Subvención a medios de comunicación pa la normalización social del asturianu y gallego-asturianu o eonaviegu

Finalidad:

Finalidad:

Obtener ayudas económicas, en régimen de concurrencia competitiva para la producción de espacios donde se utilice el asturiano o el gallego-asturiano o eonaviego de manera habitual en informaciones generales, en espacios periódicos fijos o en programas extraordinarios de interés especial.

Finalidá:

Obtener ayudes económiques, en réxime de concurrencia competitiva pa la producción d'espacios onde s'use l'asturianu o'l gallego-asturianu o eonaviegu davezu n'informaciones xenerales, n'espacios periódicos fixos o en programes estraordinarios d'interés especial.

Quien lo puede presentar:

Quien se puede presentar:

Empresas privadas (personas físicas o jurídicas) que sean titulares de un medio de comunicación (periódico, radio, televisión o en línea) de ámbito asturiano y que tengan domicilio social, establecimiento o delegación comercial en el Principado de Asturias.

 

Quién se pue presentar: 

Empreses privaes (persones físiques o xurídiques) que seyan titulares d'un mediu de comunicación (periódico, radio, televisión o en llinia) d'ámbitu asturianu y que tengan domiciliu social, establecimientu o delegación comercial nel Principáu d'Asturies.

Plazos de presentación:

Desde: 02/04/2024 00:00

Hasta: 29/04/2024 23:59

 

Plazo de presentación:

Las solicitudes se presentarán en el plazo de 20 días hábiles a contar desde el día siguiente a la publicación del extracto de la convocatoria en el BOPA.

Plazu de presentación:

Les solicitúes van presentar nel plazu de 20 díes arteros a cuntar dende a otru día a la publicación del estractu de la convocatoria nel BOPA.

 

Presentación:

Presentación:

Presentación presencial 

  • Oficinas del Servicio de Atención al Ciudadano, Oficinas de Asistencia en materia de Registro de las Consejerías del Principado de Asturias y por cualquiera de los medios previstos en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las Administraciones Públicas 

Presentación telemática 

  • En el Registro Electrónico del Principado de Asturias, al que se puede acceder a través del enlace "Tramitación Registro Electrónico" de esta misma página. 
  • A través del Registro Electrónico General de la Administración General del Estado¿ 
  • En el Registro electrónico de cualquiera de los sujetos a los que se refiere el artículo 2.1 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas. 

De conformidad con lo previsto en el artículo 14.2 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común, las personas jurídicas solicitantes están obligadas a relacionarse por medios electrónicos con la Administración del Principado de Asturias.

Presentación:

Presentación presencial

  • Oficines del Serviciu d'Atención al Ciudadanu, Oficines d'Asistencia en materia de Rexistru de les Conseyeríes del Principáu d'Asturies y por cualesquier de los medios previstos nel artículu 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'ochobre, del procedimientu alministrativu común de les Alministraciones Públiques

Presentación telemática

  • Nel Rexistru Electrónicu del Principáu d'Asturies, al que puede aportase al traviés del enllace¿Tramitación Rexistro Electrónicu¿d'esta mesma páxina.
  • Al traviés del Registro Electrónico General de la Administración General del Estado
  • Nel Rexistru electrónicu de cualesquier de los suxetos a los que se refier l'artículu 2.1 de la Llei 39/2015, de 1 d'ochobre, del Procedimientu Alministrativu Común de les Alministraciones Públiques.

Les solicitúes han presentase d'alcuerdu col artículu 16 de la Llei 39/2015, de 1 d'ochobre, ensin perxuiciu de lo dispuesto nel artículu 14.2 de la Llei 39/2015, de 1 d'ochobre, del Procedimientu Alministrativu Común, les persones xurídiques solicitantes tán obligaes a rellacionase per medios electrónicos cola Alministración del Principáu d'Asturies.¿

 

Órgano gestor:

Órgano gestor:

Servicio de Normalización Llingüística.

 

Órganu xestor:

Serviciu de Normalización Llingüística.

Plazo de resolución:

Plazo de resolución:

6 meses

 

Plazu de resolución:

6 meses

Efecto del silencio administrativo:
Desestimatorio
Recursos:

Recursos:

Potestativo de reposición

 

Recursos:

Potestativu de reposición

Normativa básica:

Normativa básica

Normativa básica:

Información adicional:

Información adicional: 

  • Los proyectos subvencionables serán los realizados, además de durante el ejercicio de esta convocatoria, hasta la fecha máxima de justificación establecida en la misma, en los meses de noviembre y diciembre del ejercicio 2023, siempre que no hayan sido subvencionados en la convocatoria anterior.

  • Quedan excluidos de estas ayudas los folletos internos de las instituciones, las publicaciones de partidos políticos, asociaciones culturales y las entidades públicas.

  • Sin perjuicio de la posible presentación de diversos proyectos por cada solicitante, tan solo podrán ser objeto de subvención un máximo de tres de los proyectos presentados. En ese caso, se entenderán automáticamente desestimados los proyectos presentados por una misma solicitante que hayan obtenido peor puntuación en relación a sus proyectos mejor puntuados.

  • Los gastos subvencionables serán los establecidos en la base VIII de las bases reguladoras de 2 de febrero del 2023.

  • No se considerará subvencionable ningún proyecto en el que no se establezcan gastos directos, que son aquellos a los que se refiere el apartado VIII.1.b) de las bases reguladoras.

  • Los gastos indirectos del proyecto serán subvencionables hasta un máximo del 40 % del presupuesto aprobado, siempre que a criterio de la Comisión de Valoración sean necesarios y justificados para su desarrollo y se establezca claramente el porcentaje de imputación de los mismos en el presupuesto presentado.

Información adicional: 

  • Los proyectos subvencionables van ser los realizaos, amás d¿a lo llargo del exerciciu d¿esta convocatoria, hasta la fecha máxima de xustificación establecida na mesma, nos meses de payares y avientu del exerciciu 2023, siempre que nun se subvencionaren na convocatoria anterior.

  • Queden escluyíos d¿estes ayudes los folletos internos de les instituciones, les publicaciones de partíos políticos, asociaciones culturales y les entidaes públiques.

  • Ensin perxuiciu de la posible presentación de dellos proyectos por cada solicitante, namás van poder ser oxetu de subvención un máximu de trés de los proyectos presentaos. Nesi casu, van entendese automáticamente desestimaos los proyectos presentaos por una mesma solicitante que sacaren peor puntuación en comparanza colos sos proyectos meyor puntuaos.

  • Los gastos subvencionables van ser los establecíos na base VIII de les bases reguladores de 2 de febreru del 2023.

  • Nun se va considerar subvencionable nengún proyectu onde nun s¿establezan gastos directos, que son aquellos a los que se refier l¿apartáu VIII.1.b) de les bases reguladores.

  • Los gastos indirectos del proyectu van ser subvencionables hasta un máximu del 40 % del presupuestu aprobáu, siempre qu¿a criteriu de la Comisión de Valoración seyan necesarios y xustificaos pal so desenvolvimientu y s'estableza claramente l'porcentaxe d'imputación de los mesmos nel presupuestu presentáu.

 Contenido mínimo imprescindible del proyecto:

  • Calendario de realización y ejecución del proyecto. El proyecto tendrá como fecha máxima de ejecución el 10 de noviembre de 2024.

  • Para prensa escrita, certificación de la imprenta o de empresa auditora con el número de ejemplares impresos en el año 2023; para radio y televisión, datos del Estudio General de Medios o certificación de empresa auditora; para medios en línea, número de usuarios únicos facilitado por Google Analytics.

  • Identificación de todos los redactores en asturiano o traductores a esta lengua, con una reseña breve sobre su formación y experiencia profesional relacionada con el asturiano.

  • Los proyectos de los medios de prensa escrita irán acompañados de textos de muestra que permitan valorar la calidad lingüística, e indicarán número de páginas, lugar de inserción, periodicidad, días de publicación, temática, estructura, personal de redacción, colaboraciones y cuanta información sea necesaria para la máxima concreción del proyecto al objeto de su valoración.

  • Los proyectos de las emisoras de radio y televisión podrán ir acompañados de una maqueta de muestra, y en todo caso, indicarán planificación temporal, guión del programa o programas, duración de los espacios, días y horas de emisión, objetivos del programa, temática, estructura de la programación, personal de redacción y colaboración, y cuanta información sea necesaria para la máxima concreción del proyecto al objeto de su valoración.

  • Los proyectos de Internet incluirán el mapa web, la estructura de la página, una muestra de textos que permitan valorar la calidad lingüística elegido, y cuanta información sea necesaria para la máxima concreción del proyecto al objeto de su valoración.

Conteníu mínimu y imprescindible del proyectu: 

  • Calendariu de realización y execución del proyectu. El proyectu ha tener como fecha máxima d'execución el 10 de payares del 2024.

  • Pa prensa escrita, certificación de la imprenta o d'empresa auditora col númberu d'exemplares impresos nel añu 2023; pa radio y televisión, datos del Estudiu Xeneral de Medios o certificación d'empresa auditora; pa medios en llinia, númberu d'usuarios únicos apurríu por Google Analytics.

  • Identificación de tolos redactores n'asturianu o traductores a esta llingua, con una reseña curtia sobre la so formación y esperiencia profesional rellacionada col asturianu.

  • Los proyectos de los medios de prensa escrita han dir acompañaos de testos de muestra que dexen valorar la calidá llingüística, y han indicar númberu de páxines, sitiu d'inxerimientu, periodicidá, díes de publicación, temática, estructura, personal de redacción, collaboraciones y tola información que seya menester pa la máxima concreción del proyectu cola mira de valoralu. Los proyectos de les emisores de radio y televisión van poder dir acompañaos d'una maqueta de muestra y, en tou casu, han indicar planificación temporal, guión del programa o programes, duración de los espacios, díes y hores d'emisión, oxetivos del programa, temática, estructura de la programación, personal de redacción y collaboración, y tola información que seya menester pa la máxima concreción del proyectu cola mira de valoralu.

  • Los proyectos d'Internet han incluyir el mapa web, la estructura de la páxina, una muestra de testos que dexen valorar la calidá llingüística, y tola información que seya menester pa la máxima concreción del proyectu cola mira de valoralu.

Presupuesto del proyecto:

  • Se indicarán las partidas que lo integran, recogiendo los gastos e ingresos de la actividad para la que se solicita ayuda, donde se recoja la aportación económica de la persona o entidad solicitante para el desarrollo de la actividad. Ésta deberá de ser al menos de un 10% del presupuesto total de la actividad.
  • En el presupuesto se hará constar el importe de la ayuda económica solicitada por el peticionario, que no deberá exceder del 90% del presupuesto total del proyecto.

 

Presupuestu del proyectu:

  • Han indicase les partíes que lu integren, recoyendo los gastos y ingresos de l'actividá pa la que se solicita ayuda, onde se recueya l'aportación económica de la persona o entidá solicitante pal desenvolvimientu de l'actividá. Esta ha ser polo menos d'un 10 % del presupuestu total de l'actividá.
  • Nel presupuestu ha facese constar l'importe de l'ayuda económica solicitada pol peticionariu, que nun pue pasar del 90 % del presupuestu total del proyectu.

SERVICIOS RELACIONADOS  

Aportación de documentos por requerimiento a la Administración del Principado de Asturias 

Ficha de acreedores

SERVICIOS RELLACIONAOS

Aportación de documentos per requerimientu a l'Alministración del Principáu d'Asturies

Ficha d'acreedores

Nivel de identificación del solicitante:
Alto: Certificado digital reconocido y firma electrónica
Documentos a presentar:
Documentos requeridos / Documentos riquíos:
  • Solicitud en modelo normalizado / Solicitú en modelu normalizáu
  • Ficha de acreedores debidamente cumplimentada y tramitada por la entidad bancaria (únicamente cuando se solicite subvención del Principado de Asturias por primera vez, o cuando se haya producido algún cambio que deba ser consignado en la misma) / Ficha d'acreedores convenientemente rellenada y tramitada pola entidá bancaria (namás cuando se solicite subvención del Principáu d'Asturies pela primer vez, o cuando hubiere dalgún cambéu que se tenga que señalar nella)
  • Proyecto detallado / Proyectu detalláu
  • Presupuesto equilibrado / Presupuestu equilibráu
En caso de entidad jurídica, además / Nel casu d'entidá xurídica, amás::
  • Copia de la escritura de constitución y sus modificaciones. En todo caso, si la escritura ya ha sido aportada anteriormente por la entidad solicitante en cualquier Administración, no estará obligada a proporcionar esta documentación, siempre que indique en qué momento y ante qué órgano administrativo la presentó y el número de expediente / Copia de la escritura de constitución y les sos modificaciones. De toles maneres, si la escritura yá se presentó enantes pola entidá solicitante en cualquier Alministración, nun va tar obligada a dar esta documentación, siempre qu'indique en qué momentu y énte qué órganu alministrativu lo presentó y el númberu d'espediente.
  • Acreditación de la condición de representante a la fecha de presentación de la solicitud / Acreitación de la condición de representante a la fecha de presentación de la solicitú
Si te opones a que el Principado de Asturias recabe información en otras Administraciones Públicas o estos documentos no han sido aportados anteriormente a cualquier Administración, necesitas además:
  • Copia del DNI (en caso de persona física, ) y de la persona que actúe como representante de la entidad (en caso de entidad jurídica)
  • Copia del NIF (en caso de entidad jurídica)
  • Documento actualizado acreditativo de estar dada de alta en el correspondiente epígrafe del IAE
  • Documento actualizado acreditativo de estar dada de alta en la Seguridad Social como empresa (en caso de persona física)
  • Certificación acreditativa del cumplimiento de obligaciones tributarias, expedida por la Agencia Estatal de Administración Tributaria
  • Certificación acreditativa del cumplimiento de obligaciones tributarias con la Hacienda del Principado
  • Certificación acreditativa de estar al corriente en el cumplimiento de las obligaciones con la Seguridad Social
Si t'opones a que'l Principáu d'Asturies pida información n'otres Alministraciones Públiques o estos documentos nun se presentaron enantes a cualquier Alministración, precises amás:
  • Copia del DNI (en casu de persona física) y de la persona qu'actúe como representante de la entidá (nel casu d'entidá xurídica)
  • Tarxeta acreitativa del númberu d'identificación fiscal de persona xurídica
  • Documentu actualizáu acreitativu de tar dada d'alta nel epígrafe correspondiente del IAE
  • Documentu actualizáu acreitativu de tar dada d'alta na Seguridá Social como empresa (en casu de persona física)
  • Certificación acreitativa del cumplimientu de les obligaciones tributaries, espedida pola Axenda Estatal d'Alministración Tributaria.
  • Certificación acreitativa del cumplimientu d'obligaciones tributaries cola Facienda del Principáu
  • Certificación acreitativa de tar al corriente nel cumplimientu de les obligaciones cola Seguridá Social
Justificación de la subvención / Xustificación de la subvención:
  • Relación clasificada de gastos e inversiones de la actividad (según modelo Anexo II) / Llista clasificada de gastos y inversiones de l'actividá (según modelu Anexu II)
  • Como muestra de la actividad subvencionada habrá que aportar copia de la totalidad de los ejemplares impresos; en el caso de actividades de carácter audiovisual, muestra de las grabaciones y certificaciones de emisión, y en el caso de páginas web muestra en un formato que permita visualizar el contenido de la página en general y los textos insertados / Como muestra de l'actividá subvencionada ha presentar copia de tolos exemplares impresos; nel casu d'actividaes de calter audiovisual, muestra de les grabaciones y certificaciones d'emisión, y, nel casu de páxines web, muestra nun formatu que dexe ver el conteníu de la páxina en xeneral y los testos inxertaos
Documentos aportados / Documentos presentaos:
  • Documentos aportados en virtud del artículo 28 de la Ley 39/2015 en el que se reconoce el derecho de los interesados a "aportar cualquier otro documento que estimen conveniente" / Documentos presentaos en virtú del artículu 28 de la Llei 39/2015 onde se reconoz el derechu de los interesaos a "presentar cualquier otru documentu que-yos paeza conveniente"

Comprueba los requisitos técnicos para realizar la solicitud

Verifica aquí que tu equipo tiene la configuración técnica necesaria para la firma en la solicitud de este servicio.

Verificar

Área Personal

Si no estás registrado hazlo, todo son ventajas. Podrás consultar tus expedientes y realizar tus trámites desde la web.

Registrarme

Contacta