Saltar al contenido principal

Gobierno del Principado de Asturias

Asturias, mucho más cerca

banda de sede
 

Estás en

Asturias.es Sede Electrónica Validación de cursos de formación de ...

200850789-Validación de cursos de formación de tomadores de muestres de lleche crudo

Tramita por Internet

Consiste en

Establecer les normes pa la validación de los cursos de formación de tomadores de muestres de lleche crudo n’esplotaciones ganaderes.

Imprimir

Requisitos

1.Ser entidá pública o privada que quiera organizar los mentaos cursos.

Imprimir

Necesitas

  1. Solicitú en modelu normalizáu.
  2. Memoria d’actividá qu’incluya:

    • Programa del cursu con indicación de la parte teórica y de la parte práctica.
    • Rellación del personal docente, axuntando xustificantes de la so formación y esperiencia.
    • Rellación de medios materiales y equipos colos que se cuenta pal so desendolque.
    • Criterios d’evaluación oxetivos pa discriminar a los alumnos qu’aprovecharon el cursu de los que non.
  3. Si te opones a que el Principado de Asturias recabe información en otras Administraciones Públicas o estos documentos no han sido aportados anteriormente a cualquier Administración, necesitas además:
  4. Acreitación de la personalidá de la entidá por aciu de fotocopia del documentu acreitativu de la personalidá del solicitante (DNI/CIF en vixencia) y, nel so casu, fotocopia del DNI en vixencia del representante llegal que formula la pitición y poder de representación.

Te interesa saber

  1. AMBITU Y PERIODU DE VALIDEZ DE LA FORMACIÓN:

    La formación recibida polos tomadores de muestres, ye válida per cuatro años, en tol territoriu nacional. Cada cuatro años formación tala, tien qu’actualizase por aciu de la superación de cursos nuevos sobre la materia.

  2. OBLIGACIONES:

    Les entidaes organizadores de los cursos tienen les obligaciones siguientes:

    • Espidir a los participantes un certificáu qu’acreíte qu’acudieron a la totalidá d’hores llectives y superaron una prueba de valoración oxetiva pa demostrar l’aprovechamientu del cursu.
    • Unviar al Serviciu de Producción y Bienestar Animal con una antelación mínima de quince díes a la fecha de celebración del cursu, la información sobre la fecha, hora y sitiu de celebración. Asina mesmu nel plazu de siete díes dende la finalización de cada edición, tien que se remitir una rellación de los alumnos que superaren les pruebes d’aprovechamientu.
    • Comunicar a la Dirección Xeneral de Ganadería y Agoralimentación cualquier amodificación respecto al conteníu de la documentación presentada cola solicitú.
  3. REQUISITOS DEL CURSU:

    • El conteníu mínimu del cursu pa tomadores de muestres tien de recoyer los aspectos establecíos nel Anexu I del Real Decretu 1728/2007, de 21 d’avientu, pol que s’establez la normativa básica de control que tienen que cumplir los operadores del sector llacteu y modifícase’l Real Decretu 217/2004, de 6 de febreru, pol que se regulen la identificación y rexistru de los axentes, establecimientos y contenedores qu’intervienen nel sector llacteu, y el rexistru de los movimientos del lleche.
    • La duración mínima del cursu ye de cinco hores, de les que dos polo menos son práctiques nes que tien d’incidise especialmente nes pruebes de detección de residuos d’antibióticos.
    • El cursu tien de contar con una prueba oxetiva que van superar los participantes pa demostrar el so aprovechamientu.
    • El personal docente encargáu d’impartir los cursos tien que tener formación específica na materia.
    • Pa impartir el cursu tien que se contar con medios materiales y equipos afayadizos pal so desendolque.

Plazo de solicitud

En plazo Todo el año

Cómo solicitarlo

Paso  1:
Fai’l trámite dende equí.

Te respondemos mediante

1.  Notificación por corréu certificáu con acuse de recibu

Recursos

1.Recursu potestativu de reposición o contencioso-alministrativu

Tu solicitud será tramitada por

Servicio de Sanidad y Producción Animal

Tu solicitud será resuelta por

CONSEJERÍA DE DESARROLLO RURAL Y RECURSOS NATURALES

Código 200850789

Otras formas de tramitación

Comprueba los requisitos técnicos para realizar la solicitud

 

Compruebe aquí los requisitos para la firma

 

Verifica aquí que tu equipo tiene la configuración técnica necesaria para la firma en la solicitud de este servicio. Verificar

 

Si no estás registrado hazlo, todo son ventajas. Podrás consultar tus expedientes y realizar tus trámites desde la web.

Tienes dudas...
Atención ciudadana. Llama 012. | Contacta con nosotros

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobierno del Principado de Asturias