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Asturias.es Sede Electrónica Verificación de documentos electrónicos

201200077-Verificación de documentos electrónicos

Tramita al traviés d'Internet

Consiste en

Comprobar l’autenticidá y validez de documentos electrónicos emitíos pola Alministración del Principáu d’Asturies con códigu de verificación electrónica.

Imprimir

Requisitos

  1. Pa verificar copies impreses de documentos electrónicos:

    • Disponer del númberu de referencia y del códigu de validación qu’identifique’l documentu electrónicu o del númberu de rexistru en casu de ser un certificáu de tar inscritu nun rexistru
  2. Pa verificar documentos electrónicos:

    • Ye menester tener accesu a esi documentu de la que se valide pa poder axuntalu y unvialu.

Interésate saber

  1. ¿QUÉ YE’L CÓDIGU DE VERIFICACIÓN ELECTRÓNICA?

    El códigu de verificación electrónica consiste nun conxuntu de caracteres a manera de localizador qu’identifiquen de forma única los documentos electrónicos.

  2. ¿POR QUÉ YE IMPORTANTE’L CÓDIGU DE VERIFICACIÓN ELECTRÓNICA?

    Porque cualquier copia realizada en papel de los orixinales electrónicos va tener consideración de copia auténtica si incluye esti códigu.

  3. ¿PA QUÉ VAL ESTI SERVICIU?

    Al traviés d’esti serviciu pue consultar cualquier documentu emitíu pola Alministración del Principáu d’Asturies onde s’incluyó esi códigu. Ye útil sobre manera esa funcionalidá cuando’l ciudadanu imprimió’l documentu electrónicu y preséntalu en dalguna alministración pública, de forma qu’esta otra alministración pública pueda comprobar la veracidá de la documentación presentao y qu’esto nun s’alterió. Van poder verificase los documentos tanto si se tien una copia impresa introduciendo’l códigu nesti serviciu, como si se tien el documentu na so versión electrónica y nesi casu ha axuntase esi documentu de la que se verifique.

  4. ¿CÓMO SE GARANTIZA L’AUTENTICIDÁ DE LOS DOCUMENTOS VISUALIZAOS AL TRAVIÉS D’ESTA FERRAMIENTA?

    Pa garantizar l’autenticidá y inalterabilidá de los documentos, estos incorporen firma dixital avanzada. El procesu de firma electrónica bloquia’l conteníu d’un documentu de manera que cualquier alteración del conteníu firmáu invalida la firma electrónica incorporada.

Plazu de solicitú

En plazo Tol añu

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Validar Código

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Servicio de Procesos Administrativos

La to solicitú va ser resuelta por

CONSEJERÍA DE EMPLEO, INDUSTRIA Y TURISMO

Códigu 201200077

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