Saltar al contenido principal

Gobierno del Principado de Asturias

Asturias, mucho más cerca

banda de sede
 

Estás en

Asturias.es Sede Electrónica Ayudes a muyeres víctimes de violencia de xéneru

Ayudes a muyeres víctimes de violencia de xéneru

Tramita por Internet

Consiste en

Conceder ayudes a muyeres víctimes de violencia de xéneru que vivan nel Principáu d’Asturies y qu’acreiten insuficiencia de recursos y especiales destercios p’algamar empléu.

Imprimir

Requisitos

  1. Ser muyer víctima de violencia de xéneru.
  2. Tener insuficientes recursos y destercios p’acceder a un empléu que-y dexen independizase del so agresor.
  3. Vivir nel Principáu d’Asturies.

Imprimir

Necesitas

  1. Solicitú en modelu normalizáu.
  2. Informe del Serviciu Públicu d’Empléu qu’acreite que tien especiales destercios p’algamar un empléu.
  3. Orde de protección a favor de la víctima de violencia de xéneru o, escepcionalmente, informe del Ministerio Fiscal qu’indique la esistencia d’indicios de que la demandante ye víctima de violencia de xéneru hasta que se dicte la orde de protección. Pue apurrise como documentu acreitativu la sentencia definitiva que caltenga les midíes de protección o definitiva y firme si acreita la situación actual de violencia.
  4. Si esisten responsabilidaes familiares, tienen d’acreitase por dalgún de los medios siguientes: - Certificáu de convivencia espidíu pol Conceyu de la localidá que correspuenda del Principáu d’Asturies. - Documentu d’asistencia sanitaria cuando los familiares tengan reconocida la condición de beneficiarios d’asistencia sanitaria nel documentu estendíu a nome de la víctima. - Conveniu o resolución xudicial nel que s’estableza obligación d’alimentos, nesti casu nun ye necesario acreitar la convivencia. - Cuando la convivencia s’alcuentre interrumpida por motivos derivados de la violencia de xéneru, tien d’acreitase documentalmente esta situación por medios afayadizos y suficientes.
  5. Ficha d’acreedores en modelu normalizáu apode cumplimentáu. El titular de la cartía tien de ser la persona que firmara la solicitú, que tien que tener NIF, nun pue tener tachadures nin enmiendes, tien de venir refrendada pola firma del apoderáu de la sucursal y col sellu de la entidá bancaria.
  6. Declaración de la situación familiar ya ingresos, en modelu normalizáu apode cumplimentáu y firmáu, acompañáu de los xustificantes acreitativos de los ingresos de la solicitante. Si nun tien dengún ingreso, tien de constar de forma espresa en declaración tala.
  7. Nel casu de que la víctima o daqué miembro de la unidá familiar tea reconocido oficialmente como minusválidu, copia compulsada del certificáu de minusvalía.
  8. Si te opones a que el Principado de Asturias recabe información en otras Administraciones Públicas o estos documentos no han sido aportados anteriormente a cualquier Administración, necesitas además:
  9. Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o documentu acreitativu d’identidá.
  10. Certificáu de empadronamientu como residente de la solicitante nel Principáu d’Asturies.

Te interesa saber

1.

CONCESIÓN Y PAGU

Les ayudes concedíes abónense nun pagu únicu, que se realiza al traviés de tresferencia bancaria a la cuenta designada pola beneficiaria

Plazo de solicitud

En plazo Todo el año

Cómo solicitarlo

Paso  1:
Fai’l trámite dende equí.

Tu solicitud será tramitada por

Servicio de Gestión del Salario Social y otras Prestaciones Económicas

Tu solicitud será resuelta por

CONSEJERÍA DE SERVICIOS Y DERECHOS SOCIALES

Código 20061987

Otras formas de tramitación

Comprueba los requisitos técnicos para realizar la solicitud

 

Compruebe aquí los requisitos para la firma

 

Verifica aquí que tu equipo tiene la configuración técnica necesaria para la firma en la solicitud de este servicio. Verificar

 

Si no estás registrado hazlo, todo son ventajas. Podrás consultar tus expedientes y realizar tus trámites desde la web.

Tienes dudas...
Atención ciudadana. Llama 012. | Contacta con nosotros

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobierno del Principado de Asturias