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Asturias.es Sede Electrónica Ayudes a muyeres víctimes de violencia de xéneru

Ayudes a muyeres víctimes de violencia de xéneru

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Consiste en

Conceder ayudes a muyeres víctimes de violencia de xéneru que vivan nel Principáu d’Asturies y qu’acreiten insuficiencia de recursos y especiales destercios p’algamar empléu.

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Requisitos

  1. Ser muyer víctima de violencia de xéneru.
  2. Tener insuficientes recursos y destercios p’acceder a un empléu que-y dexen independizase del so agresor.
  3. Vivir nel Principáu d’Asturies.

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Precises

  1. Solicitú en modelu normalizáu.
  2. Informe del Serviciu Públicu d’Empléu qu’acreite que tien especiales destercios p’algamar un empléu.
  3. Orde de protección a favor de la víctima de violencia de xéneru o, escepcionalmente, informe del Ministerio Fiscal qu’indique la esistencia d’indicios de que la demandante ye víctima de violencia de xéneru hasta que se dicte la orde de protección. Pue apurrise como documentu acreitativu la sentencia definitiva que caltenga les midíes de protección o definitiva y firme si acreita la situación actual de violencia.
  4. Si esisten responsabilidaes familiares, tienen d’acreitase por dalgún de los medios siguientes: - Certificáu de convivencia espidíu pol Conceyu de la localidá que correspuenda del Principáu d’Asturies. - Documentu d’asistencia sanitaria cuando los familiares tengan reconocida la condición de beneficiarios d’asistencia sanitaria nel documentu estendíu a nome de la víctima. - Conveniu o resolución xudicial nel que s’estableza obligación d’alimentos, nesti casu nun ye necesario acreitar la convivencia. - Cuando la convivencia s’alcuentre interrumpida por motivos derivados de la violencia de xéneru, tien d’acreitase documentalmente esta situación por medios afayadizos y suficientes.
  5. Ficha d’acreedores en modelu normalizáu apode cumplimentáu. El titular de la cartía tien de ser la persona que firmara la solicitú, que tien que tener NIF, nun pue tener tachadures nin enmiendes, tien de venir refrendada pola firma del apoderáu de la sucursal y col sellu de la entidá bancaria.
  6. Declaración de la situación familiar ya ingresos, en modelu normalizáu apode cumplimentáu y firmáu, acompañáu de los xustificantes acreitativos de los ingresos de la solicitante. Si nun tien dengún ingreso, tien de constar de forma espresa en declaración tala.
  7. Nel casu de que la víctima o daqué miembro de la unidá familiar tea reconocido oficialmente como minusválidu, copia compulsada del certificáu de minusvalía.
  8. Si t'opones a que'l Principáu d'Asturies pida información n'otres Alministraciones Públiques o estos documentos nun se presentaron enantes en cualquier Alministración, necesites amás:
  9. Fotocopia compulsada del DNI, pasaporte o documentu acreitativu d’identidá.
  10. Certificáu de empadronamientu como residente de la solicitante nel Principáu d’Asturies.

Interésate saber

1.

CONCESIÓN Y PAGU

Les ayudes concedíes abónense nun pagu únicu, que se realiza al traviés de tresferencia bancaria a la cuenta designada pola beneficiaria

Plazu de solicitú

En plazo Tol añu

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Fai’l trámite dende equí.

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Servicio de Gestión del Salario Social y otras Prestaciones Económicas

La to solicitú va ser resuelta por

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Códigu 20061987

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