Saltar al conteníu principal

Gobiernu del Principáu d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

banda de sede
 

Tas en

Asturias.es Sede Electrónica Servicios y Trámites Industria y enerxía Autorización a llaboratorios pa ...

20022909-Autorización a llaboratorios pa ensayes y contrastación de metales preciosos

Tramita al traviés d'Internet

Consiste en

Algamar l’autorización pa llevar a cabu ensayes y contrastación de garantía sobre oxetos fabricaos con metales preciosos.

Imprimir

Requisitos

  1. Disponer de los equipos precisos pa facer, pal oru y la plata, los análisis acordies col primeru de los métodos oficiales determinaos nel Reglamentu de la Llei de fabricación, tráficu y comercialización d’oxetos ellaboraos con metales preciosos (artículos 29 y 30 del Real Decretu 197/1988, de 22 de febreru del BOE Nº 60, de 10 de marzu de 1988) pa caún d’estos metales, asina como los útiles precisos pa punzonar los contrastes de garantía.
  2. Disponer d’un xefe de llaboratoriu, un especialista n’análisis químicos y un marcador pa toma de muestres y contrastación con esperiencia acreitada na industria de metales preciosos.
  3. Alcontrase inscritos nel Rexistru Industrial.
  4. Los llaboratorios que traten con oxetos de platinu han contar colos equipos necesarios pal ensaye y contraste d’aleaciones d’esti metal.
  5. Ser llaboratorios oficiales o autorizaos (ver Otros Datos d’Interés).
  6. Disponer de los Llibros-Rexistru sellaos y foliaos nos que se precisen el númberu d’unidaes y el pesu unitariu de cada modelu contrastáu o, alternativamente, rexistros informáticos apode controlaos, de los que se conserve la pertinente constancia escrita.

Interésate saber

1.

DESTINATARIOS

Puen declarase como autorizaos pa la contratación con les mesmes facultaes que los llaboratorios oficiales, llaboratorios establecíos por centros oficiales, entidaes collaboradores o asociaciones ensin fines de llucru qu’ofrezan les debíes garantíes de solvencia ya imparcialidá. En talos llaboratorios autorizaos, la Dirección Xeneral de la Conseyería competente na materia va designar un interventor pa controlar la forma en que se faigan los ensayes y disponer que se contrasten periódicamente los resultaos de los ensayes. Igualmente, cuando concurran les debíes garantíes, pue autorizase la práctica d’ensayos y contrastación de garantía nos llaboratorios d’empreses dedicaes a la fabricación d’oxetos con metales preciosos, conforme establez l’artículu 23.3 del Reglamentu de la Llei de fabricación, tráficu y comercialización d’oxetos ellaboraos con metales preciosos (Real Decretu 197/1988, de 22 de febreru, del BOE Nº 60, de 10 de marzu de 1988).

Plazu de solicitú

En plazo Tol añu

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Fai’l trámite dende equí.

Respondémoste por aciu de

1.  Notificación por corréu certificáu con acuse de recibu

Recursos

1.Recursu potestativu de reposición o contencioso-alministrativu

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Servicio de Fluidos y Metrología

La to solicitú va ser resuelta por

CONSEJERÍA DE EMPLEO, INDUSTRIA Y TURISMO

Códigu 20022909

Otres formes de tramitación

Como firmar tus solicitudes

 

Compruebe aquí los requisitos para la firma

 

Verifique aquí que su equipo tiene la configuración técnica necesario para la firma en la tramitación de este servicio.

 

De nun tar rexistráu has facelo, too sonventayes. Pues consultar les tos esperiencies y facer los tos trámites dende la web.

Tienes duldes...
012 | Contacta con nós

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies