Saltar al conteníu principal

Gobiernu del Principáu d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

banda de sede
 

Tas en

Asturias.es Sede Electrónica Servicios y Trámites Consumu Denuncies en materia de consumu

2003174-Denuncies en materia de consumu

Tramita al traviés d'Internet

Consiste en

Denunciar les infraiciones derivaes d’incumplir les obligaciones establecíes na Llei 11/2002, de 2 d’avientu del Principáu d’Asturies, de proteición de consumidores y usuarios y nel Real Decretu Llexislativu 1/2007, de 16 de payares, pol que s’aprueba’l testu refundíu de la Llei Xeneral pa la Defensa de los Consumidores y Usuarios y otres lleis complementaries.

Imprimir

Requisitos

  1. Ser mayor de 18 años, con capacidá d’obrar.

  2. Tener la condición de consumidor o usuariu a xeitu colo establecío na Llei del Principáu d’Asturies 11/2002, de 2 d’avientu, de proteición de consumidores y usuarios y nel Real Decretu Llexislativu 1/2007, de 16 de payares, pol que s’aprueba’l testu refundíu de la Llei Xeneral pa la Defensa de los Consumidores y Usuarios y otres lleis complementaries.

Imprimir

Precises

  1. Documentación qu’acreíte la representación, nel casu de que quien presente la reclamación lo faga en nome y representación del titular del bien o serviciu que xenera la mesma.

  2. Aportación de documentación na que se base la denuncia alministrativa.

Interésate saber

  1. INFRAICIONES ALMINISTRATIVES EN MATERIA DE CONSUMU

    Son infraiciones alministratives en materia de consumu les aiciones u omisiones tipificaes na Llei del Principáu d’Asturies 11/2002, de 2 d’avientu, de proteición de consumidores y usuarios, asina como nel Real Decretu Llexislativu 1/2007 pol que s’aprueba’l testu refundíu de la Llei Xeneral pa la Defensa de los Consumidores y Usuarios y otres lleis complementaries y podemos clasificar en:

    • Infraiciones en materia de proteición de la salú y seguridá de los consumidores.
    • Infraiciones por alteración, adulteración o fraude.
    • Infraiciones en materia de transaiciones comerciales, condiciones téuniques de venta y en materia de precios.
    • Infraiciones en materia de normalización, documentación y condiciones de venta o suministru.
    • Otres infraiciones.

    Coles mesmes, a xeitu col Real Decretu Llexislativu 1/2007, de 16 de payares, pol que s’aprueba’l testu refundíu de la Llei Xeneral pa la Defensa de los Consumidores y Usuarios y otres lleis complementaries, les autoridaes competentes en materia de consumu van sancionar les conductes tipificaes como infraiciones en materia de defensa de los consumidores y usuarios de los empresarios de los sectores que cuenten con regulación específica y les práutiques comerciales deslleales colos consumidores o usuarios.

    Si llueu de les actuaciones feches pola Inspeición s’observa la infraición alministrativa en materia de consumu, dase treslláu de les actuaciones al Serviciu correspondiente pa, nel so casu, proceder a la tramitación del correspondiente procedimientu sancionador.

     

  2. RECURSOS

    Contra la resolución d’archivu de les actuaciones, va poder interponese recursu d’alzada ante’l Conseyeru de Salú y Servicios Sanitarios nel plazu d’un mes, dende’l día siguiente al que tenga llugar la so notificación.

     

  3. MÁS INFORMACIÓN

    www.consumoastur.es

Plazu de solicitú

En plazo Tol añu

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Fai’l trámite dende equí.

Respondémoste por aciu de

1.  Notificación por corréu certificáu con acuse de recibuAcordies colo establecío na Llei 30/1992, de 26 de payares de Réxime Xurídicu de les Alministraciones Públiques y del Procedimientu Alministrativu Común.

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Servicio de Consumo

La to solicitú va ser resuelta por

CONSEJERÍA DE SALUD

Códigu 2003174

Otres formes de tramitación

Como firmar tus solicitudes

 

Compruebe aquí los requisitos para la firma

 

Verifique aquí que su equipo tiene la configuración técnica necesario para la firma en la tramitación de este servicio.

 

De nun tar rexistráu has facelo, too sonventayes. Pues consultar les tos esperiencies y facer los tos trámites dende la web.

Tienes duldes...
012 | Contacta con nós

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies