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Asturias.es Sede Electrónica Ayudes individuales a persones con discapacidá

2002680-Ayudes individuales a persones con discapacidá

Tramita al traviés d'Internet

Consiste en

Obtener ayudes económiques pa l’adquisición de productos de sofitu y la eliminación de barreres arquitectóniques en casa pa potenciar la permanencia de les persones con discapacidá nel so mediu avezáu de vida o nuna contornada afayadiza y facilitar el so desenvolvimientu nes actividaes de la vida diaria, amás de pa fomentar l’autonomía personal y promocionar l’accesibilidá p’ameyorar la so calidá de vida y la so integración social.

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Requisitos

  1. Vivir nel territoriu del Principáu d’Asturies y tar empadronáu nún de los sos conceyos na fecha de la solicitú. Quien nun ostenten la nacionalidá española, o la condición de nacional de los estaos miembros de la Unión Europea, amás habrán tener el permisu de residencia.

  2. Los ingresos de la unidá familiar de la que forma parte’l solicitante, han ser inferiores a estes cantidaes:

    Pa un miembru 1,5 veces l’IPREM

    Pa dos miembros 2 veces l’IPREM

    Pa trés miembros 2,6 veces l’IPREM

    Pa cuatro miembros 3,2 veces l’IPREM

    Pa cinco miembros 3,9 veces l’IPREM

    Pa seis miembros 4,5 veces l’IPREM

    Pa siete miembros 5,2 veces l’IPREM

    Pa unidaes familiares de 8 o más miembros, el tope máximu d’ingresos va establecese aumentando la cantidá señalada pa una unidá de 7 miembros en 3.100 €, por cada miembru de más.

    Entiéndese por unidá familiar la formada pol interesáu, y nel so casu, el so cónxugue o pareya estable, amás de poles demás persones que, conviviendo na mesma casa familiar, tengan con aquélla rellación de parentescu por consanguinidá o por afinidá hasta’l segundu grau inclusive.

  3. Tener la consideranza de persona con discapacidá independientemente de la edá.

  4. L’ayuda solicitada ha tener rellación directa col tipu de discapacidá de la persona solicitante, polo que va poder comprobase esa correspondencia con un informe emitíu pol Equipu de Valoración y Orientación correspondiente.

  5. Pa la eliminación de barreres arquitectóniques en casa-adaptación de baños amás:

    • Nun recibir ayuda pa esti mesmu fin de la Conseyería de Servicios y Derechos Sociales nos 5 años anteriores, nun siendo necesidá probada y cambéu obligáu de casa.
    • La vivienda ha ser l’habitual del solicitante.
    • Existencia de torgues pa la movilidá.
    • Nun empezar les obres hasta que’l Técnicu de l’Alministración realice la visita.

    Pa l’adquisición de productos de sofitu:

    • Nun se van subvencionar prótesis dentales fixes nin tratamientos dentales.
    • Nun se va subvencionar a les persones que tengan el domiciliu en Centros residenciales l’adquisición de productos de sofitu que tenga que propocionar el propiu centru.
    • Nun se va subvencionar l’adquisición de gafes a persones mayores ensin discapacidá incluyíos nos requisitos particulares de la Base 2 númberu 1.
    • Nun se va subvencionar l’adquisición de productos de sofitu a quien yá recibiere ayuda pol mesmu conceptu nes trés últimes convocatories.

    Namás va poder solicitase ayuda pa un productu de sofitu o eliminación de barreres.

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Precises

  1. Si se firma la solicitú por persona distinta al beneficiariu ha presentase acreitación de la representación llegal o declaración, en modelu normalizáu, del firmante, nel supuestu d’actuar como guardador de fechu.

    De tratase de persona declarada incapaz por sentencia xudicial, presentar la sentencia d’incapacidá y la declaración xudicial sobre nomamientu del representante.

  2. Ficha d’acreedores.

  3. Certificáu de convivencia actualizáu espedíu pol conceyu onde viva’l solicitante con una antelación máxima de trés meses a la fecha de la solicitú. Han figurar necesariamente tolos miembros de la unidá familiar.

  4. Certificaos d’ingresos del solicitante y de los miembros de la unidá familiar referíos al 2016.

    Nel so defectu, dar el consentimientu pa la comprobación de la situación socioeconómica de tolos miembros de la unidá familiar. Esi consentimientu ha realizase cola firma de tolos miembros de la unidá familiar nos apartaos correspondientes a cada miembru que s’atopen na páxina dos del modelu normalizáu de solicitú.

  5. Certificáu de grau de discapacidá o’l derechu a cualquiera de les prestaciones recoyíes na Base II.B.2. Si’l grau de discapacidá foi reconocíu polos Centros de Valoración de persones con discapacidá del Principáu d’Asturies, desímese de la presentación del certificáu de grau de discapacidá.

  6. Nel casu de pensionistes de la Seguridá Social que tengan reconocida una pensión d’incapacidá permanente nel grau total, absoluta o gran invalidez, ye menester presentar documentu acreitativu de la Seguridá Social onde se señalen les razones médiques que motivaron esa reconocencia.

  7. Nel casu de pensionistes de Clases Pasives que tengan reconocida una pensión de xubilación o de retiru por incapacidá permanente pal serviciu o inutilidá, ye menester presentar documentu acreitativu de la entidá que reconoció la pensión onde se señalen les razones médiques que motivaron esa reconocencia.

  8. Resolución del reconocimientu de la situación de dependencia, d’alcuerdu a la Llei 39/2006, de 14 d’avientu, de Promoción de l’Autonomía Personal y Atención a persones en situación de dependencia, p’aquellos casos en que seya menester acreitar la situación de persona dependiente.

  9. Presupuestu actualizáu o factura que xustifique’l costu de l’ayuda solicitada. Nél ha constar necesariamente la denominación de la empresa, el so númberu d’identificación fiscal, importe del conceptu solicitáu y la fecha. Nel casu de que se solicite adaptación de baños, el presupuestu ha detallar l’importe individualizáu y detalláu de caúna de les actuaciones qu’integren el conxuntu de l’adaptación del bañu.

    • Acreitación de propiedá de la vivienda o, nel casu d’arriendu, contratu del mesmu (más supuestos na convocatoria).

    • Declaración de nun recibir ayudes pal mesmu fin nos 5 últimos años.

  10. Si t'opones a que'l Principáu d'Asturies pida información n'otres Alministraciones Públiques o estos documentos nun se presentaron enantes en cualquier Alministración, necesites amás:
  11. Documentu Nacional d’Identidá o Documentu acreitativu de la identidá o Tarxeta d’identidá de la persona estranxera residente en territoriu español.

Interésate saber

  1. OXETU DE LES AYUDES

    Les ayudes van dir destinaes a financiar gastos realizaos nel exerciciu presupuestariu 2018, amás d’aquellos realizaos nel añu anterior dende’l 29 d’Abril del 2017.

  2. IMPORTE

    En nengún casu va poder ser de tala cantidá que, aisladamente o en concurrencia con subvenciones o ayudes d’otres Alministraciones Públiques o d’entes públicos o privaos, nacionales, de la Unión Europea o d’organismos internacionales, supere’l costu máximu establecíu nestes bases pal fin concretu solicitáu.

    La cantidá a conceder va ser la menor d’estes dos cantidaes:

    • L’importe solicitáu en virtú del presupuestu presentáu pola persona solicitante.
    • La cantidá máxima afitada na convocatoria pa caún de los conceptos, nel casu de que’l presupuestu supere esi máximu.
  3. TIPOS D’AYUDES Y CUANTÍES

    ELIMINACIÓN DE BARRERES ARQUITECTÓNIQUES:

    • Adaptación de Baños: 1.500€

    P’ADQUISICIÓN DE PRODUCTOS DE SOFITU: (ver "Más información" Anexu I)

  4. GASTOS NON SUBVENCIONABLES

    • Prótesis dentales fixes.
    • Tratamientos dentales.
  5. ESCLUSIONES

    Aquelles persones que tengan el domiciliu en Centros Residenciales NUN van poder solicitar ayudes pa productos de sofitu que tenga que proporcionar el mesmu centru.

    Nun van ser subvencionaes cames articulaes nin colchones antiescares a persones agospedaes en centros residenciales

Plazu de solicitú

Plazo Por AbrirDende :

02/03/2018   

Hasta:

02/04/2018

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Iniciar solicitú

Respondémoste por aciu de

  1. BOPA
  2. Notificación por corréu certificáu con acuse de recibu

Recursos

1.Recursu potestativu de reposición o contencioso-alministrativu

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Servicio de Mayores, Diversidad Funcional y Autonomía Personal

La to solicitú va ser resuelta por

CONSEJERÍA DE SERVICIOS Y DERECHOS SOCIALES

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