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Asturias.es Sede Electrónica Autorización d’apertura de centros ...

2002150-Autorización d’apertura de centros universitarios pa impartir titulaciones estranxeres

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Consiste en

Obtener autorización pal establecimientu de centros universitarios estranxeros y la emisión de títulos conforme al sistema vixente nos sos países d’orixe.

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Requisitos

  1. AUTORIZACIÓN D’APERTURA

    - Tener la so sede o desendolcar la so actividá nel Principáu d’Asturies.

    - Depósitu por parte de los titulares del centru estranxeru d’una fianza con una cuantía fixada pol titular de la Conseyería con competencies en materia d’universidaes, en función de la naturaleza y volume de l’actividá pretendida.

    - Tar apode constituyíos con arreglu a la llexislación del país conforme al sistema educativu nel que pretenda impartir les enseñances.

    - Que los títulos y planes d’estudios necesarios pa obtenelos tean apode reconocíos.

    - Que les enseñances tengan plena validez nel referíu país.

    - Evaluación de l’Axencia Nacional d’Evaluación de la Calidá y Acreitación.

  2. AUTORIZACIÓN DE FUNCIONAMIENTU

    Cumplir los compromisos asumíos pa l’apertura y les condiciones impuestes pola Alministración.

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Necesitas

  1. AUTORIZACIÓN D’APERTURA Solicitú.
  2. AUTORIZACIÓN DE FUNCIONAMIENTU Solicitú
  3. Conveniu de collaboración, de soscribise con universidaes o centros universitarios españoles.
  4. Conveniu soscritu cola universidá estranxera, que tien d’incluyir aspectos relativos a la estructura y métodu a que tien qu’axustase’l centru, y nel so casu, los alcordaos en rellación cola inspección del mesmu.
  5. Datos d’identificación de la persona física o xurídica promotora del centru.
  6. Denominación específica del centru.
  7. El municipiu, la entidá de población y el domiciliu esactu onde tea allugaú o vaiga asitiase’l centru.
  8. Estudios económicos básicos qu’aseguren la viabilidá del proyectu.
  9. Xustificación de la plantiella de personal d’alministración y servicios al entamu de l’actividá y previsión del so incrementu añal hasta la implantación total d’enseñances.
  10. Xustificación de la plantiella de profesoráu col que va contar el centru cuando alcance’l plenu rindimientu, indicando’l númberu de los que va disponer en cada cursu, dende l’entamu de les sos actividaes, la so dedicación y titulaciones de los mesmos.
  11. Xustificación de les enseñances que pretendan impartise, con indicación del cursu académicu nel que, d’autorizase’l centru, van emprimar les sos actividaes y el calendariu pa la implantación completa de les distintes enseñances, con espresión del númberu total de puestos escolares que pretenden cubrise, cursu a cursu, hasta alcanzar el plenu rindimientu, requisitos pal so accesu y nacionalidá de los alumnos.
  12. Informe del Ministeriu d’Educación y Ciencia, asina como’l d’Asuntos Esteriores, sobre la conveniencia de l’autorización basada na esistencia de trataos o convenios internacionales soscritos por España y, nel so defectu, nel principiu de reciprocidá.
  13. La documentación tien que se presentar, nel so casu, traducida al español por traductor xuráu y llegalizada por vía diplomática.
  14. Memoria xustificativa de los edificios ya instalaciones del centru, localidá y domiciliu onde heba d’ubicase.
  15. Planes d’estudios, precisando los cursos o creitos a impartir y, nel casu d’enseñances reglaes, carga llectiva de los planes.
  16. Recursos y garantíes financieres.
  17. Certificación espidida pola representación acreitada n’España del país conforme al sistema educativu nel que va impartise la enseñanza.
  18. Certificación espidida pola representación diplomática acreitada n’España del país, conforme al sistema educativu nel que van impartise les enseñances, na que s’especifique si la universidá de la que dependa’l centru cuenta cola oportuna acreitación de les autoridaes competentes pa inspeccionar y acreitar universidaes.
  19. Compromisu de mantener en funcionamientu’l centru al menos pel tiempu que permita acabar los sos estudios a los alumnos que los emprimaren nel mesmu.

Te interesa saber

  1. PUESTA EN FUNCIONAMIENTU

    Pa l’autorización de puesta en funcionamientu, l’Alministración va facer les inspecciones pertinentes cola fin de comprobar el cumplimientu de los compromisos adquiríos pol titular del centru y de les condiciones d’apertura.

    Nel so casu, requier al titular del centru pa qu’efectúe les oportunes adaptaciones, y una y bona realizaes, ye autorizada la puesta en funcionamientu del centru.

  2.  CRITERIOS DE VALORACIÓN

    - Cuidar pola garantía de los deseables niveles de calidá académica atendiendo a los programes, titulación del profesoráu y calendariu d’implantación.

    - Valorar positivamente la esistencia d’un Conveniu de collaboración o d’adscripción a la Universidá d’Uviéu.

  3. FIANZA

    La fianza queda afecta al cumplimientu de les obligaciones inherentes a l’autorización de l’actividá, asina como al pagu de les sanciones pecuniaries que los órganos de l’Alministración rexonal puedan imponer con ocasión del so desarrollu.

Plazo de solicitud

En plazo Todo el año

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