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2002583-Habilitación como institución collaboradora d’integración familiar

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Consiste en

Algamar el reconocimientu y l’habilitación como institución collaboradora d’integración familiar: facer actividaes d’apoyu a la familia, guarda de menores y mediación no tocante a acoyimientos familiares y adopciones de menores.

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Requisitos

  1. Disponer de los medios téunicos, materiales y personales necesarios pa facer les actividaes pa les que solicite l’habilitación.
  2. Tar al corriente de les sos obligaciones tributaries y fiscales.
  3. Tar inscrites nel Rexistru d’Asociaciones o Fundaciones, de la naturaleza que correspuenda.
  4. HABILITACIÓN COMO COLLABORADORES DE GUARDA

    Disponer d’un equipu téunicu integráu polo menos de dos profesionales, de dos de les árees siguientes: trabayu social, sicoloxía o educación. El so venceyu cola institución pue ser llaboral, de servicios o de voluntariáu.

  5. HABILITACIÓN COMO COLLABORADORES DE MEDIACIÓN

    Disponer d’un equipu multidisciplinar integráu, como mínimu, por un sicólogu, un trabayador social y un educador social con conocencia en materia d’acoyimientu familiar y adopción.

  6. HABILITACIÓN PA COLLABORAR N’APOYU A LA FAMILIA

    Disponer d’un equipu multidisciplinar.

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Precises

  1. Certificáu d’inscripción nel rexistru que correspuenda.
  2. Documentación acreitativa de los medios personales, materiales, téunicos y financieros que tien l’asociación o fundación.
  3. Documentu acreditativu de la personalidá del solicitante.
  4. Documentu acreitativu de la representación que tien el solicitante.
  5. Nel casu que l’asociación o fundación faiga actividaes de proteición de menores, memoria descriptiva de les mentaes actividaes.
  6. Estatutos de l’asociación o fundación.
  7. Proyeutu téunicu de l’actividá o actividaes pa les que se solicita l’habilitación, faciendo constar, nos casos nos que puean recibir una compensación económica pola actividá desendolcada, la cuantía, principios y bases de determinación de la mentada compensación (ver Otros Datos d’Interés).
  8. Tarxeta d’identificación fiscal.
  9. Si t'opones a que'l Principáu d'Asturies pida información n'otres Alministraciones Públiques o estos documentos nun se presentaron enantes en cualquier Alministración, necesites amás:
  10. Certificación xustificativa de tar al corriente nel cumplimientu de les sos obligaciones cola Seguridá Social.
  11. Certificación xustificativa del cumplimientu d’obligaciones tributaries cola Facienda del Principáu.
  12. Certificación xustificativa del cumplimientu d’obligaciones tributaries, espidida pola Axencia Estatal d’Alministración Tributaria.

Interésate saber

  1. ACTIVIDAES

    Les actividaes que puen desendolcar les instituciones collaboradores d’integración familiar tán regulaes nel artículu 10 del Decretu 5/1998, de 5 de febreru (BOPA Nu 41, de 19 de febreru de 1998).

  2. VIXENCIA

    L’habilitación concédese per un plazu de dos años, prorrogable per periodos añales.

  3. INGRESOS 

    Les instituciones collaboradores d’apoyu a la familia puen recibir de los beneficiarios de la so actividá una compensación económica, pa enfrentar los gastos que xenere. Estos ingresos en nengún casu puen ser mayores de los gastos que xenere l’actividá.

Plazu de solicitú

En plazo Tol añu

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Fai’l trámite dende equí.

Respondémoste por aciu de

1.  Notificación por corréu certificáu con acuse de recibu

Recursos

1.Recursu potestativu de reposición o contencioso-alministrativu

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Instituto Asturiano de Atención Social a la Infancia, Familias y

La to solicitú va ser resuelta por

Consejería de Bienestar Social y Vivienda

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