Saltar al conteníu principal

Gobiernu del Principáu d'Asturies

Asturies, muncho más cerca

banda de sede
 

Tas en

Asturias.es Sede Electrónica Servicios y Trámites Salú Acreitación de facultativos pa la ...

20022677-Acreitación de facultativos pa la prescripción de tratamientos con opiáceos

Tramita Presencialmente

Consiste en

Algamar una autorización pa la prescripción de tratamientos con opiáceos. Esta acreitación ta empobinada a facultativos.

Imprimir

Requisitos

  1. Tener Llibru de Rexistru d’altes y baxes de persones asistíes, numberáu y dilixenciáu pola Conseyería de Salú y Servicios Sanitarios.
  2. Soscribir un acuerdu individual cola Xerencia del Serviciu de Salú del Principáu d’Asturies.
  3. Adecuación de les dependencies empobinaes a consulta y de los recursos materiales de que tean dotaes al programa terapéuticu que se quier desendolcar siendo imprescindible contar colos recursos necesarios p’atender les crisis d’urxencia que puean plantegase nos pacientes.
  4. Compromisu de facilitar tola información rellacionada cola actividá asistencial del centru o serviciu que-yos seya riquida pola Comisión d’Acreitación, Evaluación y Control de Centros o Servicios de Tratamientu con Opiáceos.
  5. Cumplimientu de la normativa vixente en materia de salú público, hixene y seguridá nel trabayu per parte de les instalaciones de consulta.

Imprimir

Precises

  1. Solicitú en modelu normalizáu.
  2. Titulación del solicitante.
  3. Certificaciones o xustificantes acreitativos de la esperiencia mínima de tres años en tratamientos con opiáceos a toxicómanos.
  4. Descripción nos mesmos términos del personal adscrito a la consulta.
  5. Documentación de los medios téunicos de llaboratoriu de referencia, pal diagnósticu analíticu, siguimientu y control terapéuticu de los pacientes que vaigan ser sometíos a los tratamientos.
  6. Identificación del sitiu onde s’alluga la consulta y acreitación de la titularidá de la mesma.
  7. Midíes y medios pa la guarda de la medicación a emplegar y responsable de la so guarda y alministración, nel so casu.
  8. Memoria del instrumental y medicación que se dispón p’atender les crisis d’urxencia que puean plantegase nos pacientes de resultes del consumu de sustancies que puean xenerar adicción o l’adulteración de les mesmes según los casos.
  9. Memoria na que se describan los programes de tratamientu que se quieren aplicar, la so duración en términos xenerales y les actividaes complementaries posibles de los programes de tratamientu, asina como los indicadores d’evaluación de resultaos.
  10. Documentu Nacional d’Identidá o Documentu acreitativu de la identidá o Tarxeta d’identidá de la persona estranxera que vive nel territoriu español.

Interésate saber

  1. VIXENCIA 

    L’acreitación va dase por un periodu máximu de dos años. Va ser renovable previa solicitú fecha con anterioridá a la fecha de terminación de la so vixencia.

  2. USUARIOS 

    En rellación a los usuarios, va tener que se garantizar a les persones asistíes el reconocimientu de los derechos que-yos correspuendan llegalmente, teniendo a disposición de les mesmes o de los sos familiares el correspondiente Llibru de Reclamaciones.

  3. RESOLUCIÓN 

    La resolución sobre la concesión o negación de l’acreitación va dictase previu informe preceutivu y vinculante de la Comisión d’Acreitación, Evaluación y Control de Centros o Servicios de Tratamientu con Opiáceos del Principáu d’Asturies.

  4. CONDICIONES 

    Estes autorizaciones tienen un calter esceicional y namás van poder concedese cuando nun esistan dispositivos públicos nel área sanitaria onde tea allugada la consulta del facultativu que pida la so autorización, nin tea previsto pola Alministración la so creación nos 12 meses siguientes al pidimientu de la solicitú o cuando esistiendo estos dispositivos l’Alministración considere que s’ameyoraría bultablemente la calidá de l’asistencia al paciente, pola demanda de tratamientu esistente na rede sanitaria pública.

  5. MÁS INFORMACIÓN

    Unidá de Coordinación del Plan sobre Drogues

    C/ Ildefonso Sánchez del Río, nu 5, baxu

    33001 Uviéu

    Teléfonu: 985 66 81 53

Plazu de solicitú

En plazo Tol añu

Cómo solicitalu

Pasu  1:
Baxa la solicitú.
Pasu  2:
Cumpliméntala.
Pasu  3:
Preséntala nel sitiu indicáu.

Ónde

Conseyería de Salú y Servicios Sanitarios

Edificiu Buenavista

C/ Ciriaco Miguel Vigil, nu 9

33006 - Uviéu

Respondémoste por aciu de

1.  Notificación por corréu certificáu con acuse de recibu

Recursos

1.Recursu potestativu de reposición o contencioso-alministrativu

La to solicitú va ser tramitada al traviés de

Servicio de Evaluación de la Salud y Programas

La to solicitú va ser resuelta por

Consejería de Sanidad

Códigu 20022677

Otres formes de tramitación

De nun tar rexistráu has facelo, too sonventayes. Pues consultar les tos esperiencies y facer los tos trámites dende la web.

Tienes duldes...
012 | Contacta con nós

Información sobre el documento

© Copyright 2006. Gobiernu del Principau d'Asturies