BOPA - Disposiciones

Consultar una disposición

Boletín Nº 161 del lunes 22 de agosto de 2022

AYUNTAMIENTOS

DE GIJÓN

Anuncio. Convocatoria “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio”.

La Concejalía de Cultura, con la finalidad de favorecer y promover la creación literaria en asturiano y al mismo tiempo, recordar la figura del escritor gijonés Andrés Solar Santurio y su amor por nuestra lengua asturiana y su normalización social, convoca la segunda edición del “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio”.

Bases de la convocatoria

1) Podrán optar al “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio” las obras inéditas escritas en asturiano que no hayan sido premiadas anteriormente en ningún otro concurso. Los autores y las autoras responderán de la autoría y originalidad de la novela presentada al Premio, así como de no ser copia ni modificación de obra ajena.

2) Las obras deberán tener una extensión mínima de 75 páginas y una extensión máxima de 130 páginas. Se presentarán en DIN A4 (210 x 297 mm) mecanografiados a doble espacio por una cara y cuerpo de letra Times New Roman 12 o similar.

3) Las obras presentadas deben estar escritas de acuerdo con las normas ortográficas de la Academia de la Llingua Asturiana. De no cumplirse este requisito, no tendrán opción a premio.

4) La presentación de originales podrá hacerse de dos maneras:

a) A través de Internet. Las novelas candidatas al Premio deberán presentarse a través del correo electrónico: llinguaasturiana@xixon.es

Forma de presentación: En el asunto se deberá indicar “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio 2022”. En el cuerpo del mensaje se deberá incluir el título de la novela y el pseudónimo del autor o autora. Además, en el correo se deberá incluir un documento adjunto (.pdf) con la novela y otro (.pdf) —aparte— con los datos personales: nombre, apellidos, dirección, teléfono y correo electrónico.

b) Por correo postal. Se remitirán 2 sobres en los que han de figurar el nombre del premio “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio”, y también el título de la obra y el pseudónimo del autor o autora.

Cada sobre debe contener:

Sobre A: datos del autor o autora (nombre y apellidos, señas y teléfono).

Sobre B: Original y 3 copias del texto.

A esta dirección:

Registro de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidad Popular.

C/ Jovellanos, 21.

33201, Gijón/Xixón, Asturias.

5) El plazo de presentación de originales empezará el día siguiente de la publicación de estas bases en el BOPA y finalizará el 26 de septiembre de 2022, día europeo de las lenguas, admitiéndose, no obstante, aquellos originales que tengan el matasellos de correos de ese mismo día.

6) El jurado, compuesto por personas relevantes del mundo de las letras asturianas, lo designará la Concejalía Delegada de Cultura del Ayuntamiento de Gijón/Xixón. Va actuar como Secretaria la Responsable de la Oficina de Normalización Llingüística del Ayuntamiento de Gijón/Xixón. Su composición se dará a conocer cuando se produzca el fallo que se hará público en diciembre de 2022 (coincidiendo con el cabo de año de Andrés Solar Santurio) y su decisión será inapelable.

7) El premio podrá declararse desierto si el jurado considera que la calidad de las obras así lo aconseja.

8) La cuantía del “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio” es de 3.000 €, aportados por el Ayuntamiento de Gijón/Xixón para la obra que por unanimidad o en su defecto, por la mayoría de los votos del jurado, obtenga los méritos mayores. Esta cantidad llevará una retención de 15% en concepto de tributos al Estado. Esta cantidad no va suponer en ningún caso la cesión o limitación de los derechos de propiedad de la obra premiada, incluidos los derivados de la propiedad intelectual.

9) El Ayuntamiento de Gijón/Xixón se reserva el derecho de publicar la primera edición de la obra premiada, dando por retribuidos con el premio los derechos de autor de esta primera edición.

10) Los originales presentados al concurso serán devueltos si el autor o autora lo pide en los dos meses siguientes al fallo del jurado. Las obras que no se reclamen por escrito antes del 28 de febrero de 2023 y con el justificante de la Oficina virtual o de Correos que acredite la autoría, se destruirán.

11) La convocatoria del premio se hará a través del BOPA y de la página web del Ayuntamiento de Gijón/Xixón y en otras publicaciones culturales.

12) La participación en este concurso implica la aceptación de todas y cada una de las bases.

Convocatoria “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio”

La Conceyalía de Cultura, nel so enfotu por favorecer y promover la creación lliteraria n’asturianu y al tiempu facer alcordanza de la figura del escritor xixonés Andrés Solar Santurio y la so querencia pola llingua de nueso y la so normalización social, convoca la segunda edición del “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio”.

Bases de la convocatoria

1) Van poder optar al “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio” les obres inédites escrites n’asturianu que nun se premiaren enantes en nengún otru concursu. Los y les autores van responder de l’autoría y orixinalidá de la novela que presenten al premiu y de que nun ye copia nin modificación d’obra ayena.

2) Les obres habrán tener una estensión mínima de 75 páxines y una estensión máxima de 130 páxines. Habrán presentase en DIN A4 (210 x 297 mm) mecanografiaes a doble espaciu per una cara y cuerpu de lletra Times New Roman 12 o asemeyáu

3) Les obres presentaes han tar escrites acordies coles normes ortográfiques de l’Academia de la Llingua Asturiana. De nun se cumplir esti requisitu, nun van tener opción a premiu.

4) La presentación d’orixinales va poder facese de dos maneres:

a. Al traviés d’Internet: Les noveles pal Premiu habrán presentase al traviés del corréu electrónicu: llinguaasturiana@xixon.es

Forma de presentación: Nel asuntu hai qu’indicar “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio 2022”. Nel cuerpu del mensaxe hai qu’incluyir el títulu de la novela y el nomatu del autor o autora. Amás, nel corréu hai qu’incluyir un documentu axuntu (.pdf) cola novela y otru (.pdf) -aparte- colos datos personales: nome, apellíos, señes, teléfonu y corréu electrónicu.

b. Per corréu postal: Van remitise 2 sobres nos qu’ha venir el nome del premiu “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio” y tamién el títulu de la obra y el nomatu del autor o autora.

Cada sobre ha contener:

Sobre A: datos del autor o autora (nome y apellíos, señes y teléfonu).

Sobre B: Orixinal y 3 copies del testu.

A estes señes:

Rexistru de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular.

C/Xovellanos, 21.

33201 Xixón-Asturies.

5) El plazu de presentación d’orixinales entama’l día siguiente de la publicación d’estes bases nel BOPA y remata’l 26 de setiembre de 2022, Día européu de les llingües, almitiéndose, sicasí, los que tengan matasellos de correos d’esi mesmu día.

6) El xuráu, compuestu por persones venceyaes al mundu de les lletres asturianes, va designalu’ la Conceyalía Delegada de Cultura del Conceyu de Xixón. Va actuar como Secretaria la responsable de la Oficina de Normalización Llingüística del conceyu de Xixón. La so composición va dase a conocer cuando se produza’l fallu, que va facese públicu n’avientu de 2022 (coincidiendo col cabu d’añu d’Andrés Solar Santurio) y la so decisión va ser inapelable.

7) El Premiu podrá declarase ermu si’l xuráu considera que la calidá de les obres asina lo aconseya.

8) La cuantía del “Premiu de Novela Curtia Andrés Solar Santurio” ye de 3.000 €, aportaos pol Conceyu de Xixón pa la obra que por unanimidá o nel so defeutu, pola mayoría de los votos del xuráu, tenga los méritos mayores. Esta cantidá va llevar una retención de 15% en conceutu de tributos al Estáu. Esta cantidá nun va suponer en nengún casu la cesión o limitación de los derechos de propiedá de la obra premiada, incluyíos los derivaos de la propiedá intelectual.

9) El Conceyu de Xixón, resérvase’l derechu de publicar n’esclusiva la primer edición de la obra premiada, dando por retribuyíos col premiu los derechos d’autor d’esta primer edición.

10) Los orixinales presentaos al concursu van devolvese si l’autor o autora lo pide nos dos meses siguientes al fallu del xuráu. Les obres que nun se reclamen per escrito primero del 28 de febreru de 2023 y col xustificante de la Oficina virtual o de Correos qu’acreite l’autoría van destruyise.

11) La convocatoria del premiu va facese al traviés del BOPA y de la páxina web del conceyu de Xixón y n’otres publicaciones culturales.

12) La participación nesti concursu implica l’aceutación de toes y caúna de les bases.

Gijón/Xixón, 8 de agosto de 2022.—La Secretaria General.—Cód. 2022-06348.